FAQ
Hur gör jag en retur?
1. Vi accepterar retur som är märkt inom 45 dagar efter det ursprungliga inköpsdatumet. Om det är över 45 dagar sedan ditt köp kan vi tyvärr inte erbjuda dig återbetalning eller utbyte.
2. Följande artiklar kan inte returneras, återbetalas eller bytas ut
: ① Clearance artiklar, ②Silke underkläder, ③ Artiklar med anpassning, ④ Artiklar med monogram
3. Objekt måste returneras oövda, otvättade, oskadade med alla originaltaggar bifogade. Vi accepterar inte en returnerad artikel som är sliten, skadad, tvättad eller förändrad på något sätt.
4. Observera att vi KAN INTE annullera beställningar som har skickats ut. Vänta därför att ditt paket anländer så kan du antingen behålla det eller kontakta oss för att returnera beställningen.
När kommer jag att få tillbaka?
1. Vänligen notera att återbetalningen för artikeln kommer att baseras på det faktiska priset du betalade till oss. Det faktiska priset påverkas av rabatten eller kampanjen, kupongkoden, LILYSILK-poäng och så vidare som du har ansökt vid tidpunkten då du köpte.
2. För återbetalning kommer det att utfärdas till din ursprungliga betalningsmetod inom 3 till 5 arbetsdagar efter mottagandet av dina varor eller i form av online-kredit. Återbetalningar kan inte returneras till alternativa kort eller olika betalningsformer. Observera att betalningsbehandlingen ligger utanför vår kontroll och det kan ta upp till 7-10 ytterligare arbetsdagar innan de medel som krediteras ditt konto som används under kassan.
3. Om värdet på de återstående produkterna i din beställning är mindre än 500 kr, måste en fraktavgift dras av från återbetalningen av de återlämnade artiklarna.
När kommer de utbytta artiklarna att skickas ut?
Vid utbyte kommer de nya artiklarna att behandlas inom tre arbetsdagar efter att du fått dina artiklar. Och för den beräknade leveranstiden, se leveranstiden för de normala beställningarna.
Var kan jag returnera beställningen?
Vi accepterar inte returnerade artiklar som skickades tillbaka direkt av dig utan att kontakta oss.
Obs: Se till att du returnerar paketet till vår returadress. Annars kommer det att påverka behandlingen av din retur.
Kommer du att ta ut en serviceavgift för retur eller byte?
Vi lovar att det inte finns någon serviceavgift (returporto måste betalas av kunder) för returen.
Vad händer om jag fick ett fel / defekt / fläckat föremål?
Vi ber om ursäkt för att vi fått fel / defekt / fläckat föremål.
Vi vill reda ut eventuella problem direkt.
1) Ordernumret
2) Objektets namn eller SKU-nummer eller bilder
3) En beskrivning av problemen och några tydliga bilder
Vi kommer att vara här för att hjälpa så mycket jag kan.