Frakt och Returer
LOGGA IN
BEGÄR EN RMA
SKICKA IN RETURINFORMATION
SKRIV UT FÖRPACKNINGSSLIPP
FÅ ÅTERBETALNINGEN
-
Hur initierar jag en retur?Vi gör det enkelt! Börja din retur eller byt här. Alla returnerade dräkter måste mottas inom 30 dagar efter leveransdatum i oanvänt, orört skick med originaletiketter fästa och hygieniska fodrar intakta. Observera att all godkännande, sidenunderkläder, skräddarsydda föremål, monogrammade inköp och ansiktsmasker betraktas som slutförsäljning och inte kan returneras och bytas ut.
-
Måste jag betala för returfrakt?Ja, du är ansvarig för returportot. Du kan använda vilken fraktmetod du vill. Men återbetalning för returportot kommer att ges i händelse av felaktiga, skadade eller felaktiga varor. Om du har fått felaktiga, skadade eller felaktiga varor, skicka ett e-postmeddelande till oss och bifoga tydliga bilder på artiklarna som först bekräftar ett kvalitetsproblem. Följ instruktionerna som tillhandahålls av vårt kundtjänstteam.Kan jag avbryta min beställning?Tyvärr KAN vi INTE avbryta beställningar som har skickats ut. Vänta därför på att ditt paket anländer och du kan antingen behålla det eller kontakta oss för att återbetala för återbetalning. För att avbryta dina beställningar som inte har skickats ut, vänligen kontakta vårt kundtjänstteam via support@lilysilk.zendesk.comNär återbetalas jag?1. Vänligen notera att återbetalningen för artikeln kommer att baseras på det faktiska pris du betalat till oss. Det faktiska priset påverkas av rabatten eller kampanjen, kupongkoden, LILYSILK-poängen och så vidare som du har ansökt vid den tidpunkt då du köpte. 2. För återbetalning kommer den att utfärdas till din ursprungliga betalningsmetod inom tre till fem arbetsdagar efter mottagandet av din produkt (er) eller i form av online-kredit. Återbetalningar kan inte returneras till alternativa kort eller olika betalningsmetoder. Observera att betalningshantering är utanför vår kontroll och att det kan ta upp till 7-10 arbetsdagar innan pengarna krediteras ditt konto som används under utcheckningen. 3. Om värdet på de återstående produkterna i din beställning är mindre än 500 kr måste en fraktporto på 90 kr dras av från återbetalningen av de returnerade varorna.När kommer de utbytta varorna att skickas ut?För utbyte kommer de nya föremålen att behandlas inom tre arbetsdagar från mottagandet av ditt / dina föremål. Och för den beräknade leveranstiden, se leveranstiden för de normala beställningarna.Jag måste återvända eller byta, men det har gått över 30 dagar. Vad ska jag göra?Om din retur eller byte är försenad, vänligen kontakta support@lilysilk.zendesk.com för hjälp.Var kan jag återvända?Vi accepterar inte returnerade varor som inte har bearbetats och skickats först. Du uppmanas att klicka på den här länken för att begära din retur: https://www.lilysilk.se/se/returns/guest/new. Eller kontakta vår kundtjänst via detta e -postmeddelande support@lilysilk.zendesk.comKommer du att ta ut en returhanteringsavgift för retur eller byte?Nej, det finns ingen returhanteringsavgift. Kunderna är dock ansvariga för att betala returfraktkostnaden.