Silk Club Rewards
Topbanner Close

Frakt och Returer

Hur Man Initierar En Retur
Signin-01

LOGGA IN

steparrow
RequestanRMA

BEGÄR EN RMA

steparrow
Submitreturninfo

SKICKA IN RETURINFORMATION

steparrow
print

SKRIV UT FÖRPACKNINGSSLIPP

steparrow
GetRefunded

FÅ ÅTERBETALNINGEN

1.Logga in på ditt LILYSILK-konto för att hitta "My RMA" eller klicka på "STARTA RETUR" direkt
2.Klicka på "Begär My Retur" och välj ordningen för att initiera en retur.
3.Välj de objekt du vill returnera, ange orsak, skick, upplösning och skicka.
4.När du har skickat in returen vänligen vänta på godkännandet. När du har godkänt, skriv ut RMA-paketet och lägg det i returpaketet.
5.Ordna ditt returpaket med ditt lokala postkontor så behandlar vi dina returer så snart vi fått returen.
Allmän Returpolicy
1. Alla returförfrågningar måste göras inom 30 dagar efter leverans av ditt paket.
2. Följande poster kan inte returneras, återbetalas eller bytas: ① objekt på clearance, ②Silk Underkläder, ③Customized objekt, ④Monogrammed objekt, ⑤Face masker.
3. Varorna måste returneras obrukna, otvättade, oskadade med alla originaletiketter bifogade. Vi accepterar inte en returnerad artikel som är sliten, skadad, tvättad eller förändrad på något sätt.
4.Vänligen skriv ut RMA-paketet och bifoga det i returpaketet, eller försenat kommer vi inte längre att svara. Du kan också klicka här för att ladda ner retur- och utbytesformuläret
Anmärkning 1: Om du inte kan skriva ut RMA-formuläret, som ett alternativ, vänligen bifoga ett papper i returpaketet med din beställningsinformation (ditt beställningsnummer och din e-postadress är obligatorisk), dina krav för retur eller byte, och andra kommentarer, om det finns några, på tidningen.
Anmärkning 2: Var noga med att skicka fraktsedelnumret för det returnerade paketet så att vi kan skicka det till lagret så att återbetalningen och utbytet kan behandlas snabbt efter mottagandet av ditt paket, annars kommer vi inte att få din paketåterkoppling och kan inte behandla återbetalningen och bytet.
Anmärkning 3: Vi accepterar inte returnerade varor som inte har bearbetats och skickats först.
FAQS
  • Hur initierar jag en retur?
    plus minus
    Vi gör det enkelt! Börja din retur eller byt här.
    Alla returnerade dräkter måste mottas inom 30 dagar efter leveransdatum i oanvänt, orört skick med originaletiketter fästa och hygieniska fodrar intakta.
    Observera att all godkännande, sidenunderkläder, skräddarsydda föremål, monogrammade inköp och ansiktsmasker betraktas som slutförsäljning och inte kan returneras och bytas ut.
  • Måste jag betala för returfrakt?
    plus minus
    Ja, du är ansvarig för returportot. Du kan använda vilken fraktmetod du vill. Men återbetalning för returportot kommer att ges i händelse av felaktiga, skadade eller felaktiga varor.
    Om du har fått felaktiga, skadade eller felaktiga varor, skicka ett e-postmeddelande till oss och bifoga tydliga bilder på artiklarna som först bekräftar ett kvalitetsproblem. Följ instruktionerna som tillhandahålls av vårt kundtjänstteam.
  • Kan jag avbryta min beställning?
    plus minus
    Tyvärr KAN vi INTE avbryta beställningar som har skickats ut. Vänta därför på att ditt paket anländer och du kan antingen behålla det eller kontakta oss för att återbetala för återbetalning. För att avbryta dina beställningar som inte har skickats ut, vänligen kontakta vårt kundtjänstteam via support@lilysilk.zendesk.com
  • När återbetalas jag?
    plus minus
    1. Vänligen notera att återbetalningen för artikeln kommer att baseras på det faktiska pris du betalat till oss. Det faktiska priset påverkas av rabatten eller kampanjen, kupongkoden, LILYSILK-poängen och så vidare som du har ansökt vid den tidpunkt då du köpte.
    2. För återbetalning kommer den att utfärdas till din ursprungliga betalningsmetod inom tre till fem arbetsdagar efter mottagandet av din produkt (er) eller i form av online-kredit. Återbetalningar kan inte returneras till alternativa kort eller olika betalningsmetoder. Observera att betalningshantering är utanför vår kontroll och att det kan ta upp till 7-10 arbetsdagar innan pengarna krediteras ditt konto som används under utcheckningen.
    3. Om värdet på de återstående produkterna i din beställning är mindre än 500 kr måste en fraktporto på 90 kr dras av från återbetalningen av de returnerade varorna.
  • När kommer de utbytta varorna att skickas ut?
    plus minus
    För utbyte kommer de nya föremålen att behandlas inom tre arbetsdagar från mottagandet av ditt / dina föremål. Och för den beräknade leveranstiden, se leveranstiden för de normala beställningarna.
  • Jag måste återvända eller byta, men det har gått över 30 dagar. Vad ska jag göra?
    plus minus
    Om din retur eller byte är försenad, vänligen kontakta support@lilysilk.zendesk.com för hjälp.
  • Var kan jag återvända?
    plus minus
    Vi accepterar inte returnerade varor som inte har bearbetats och skickats först.
    Du uppmanas att klicka på den här länken för att begära din retur: https://www.lilysilk.se/se/returns/guest/new.
    Eller kontakta vår kundtjänst via detta e -postmeddelande support@lilysilk.zendesk.com
  • Kommer du att ta ut en returhanteringsavgift för retur eller byte?
    plus minus
    Nej, det finns ingen returhanteringsavgift. Kunderna är dock ansvariga för att betala returfraktkostnaden.