Kundservice
Sverige | SEK kr
1.
Ett bekräftelsemail skickas till dig när beställningen är verifierad. Vi börjar bereda din beställning omedelbart efter att den har verifierats. Du kan också spåra din beställning från 'Spåra Beställning'.
2.
Ett spårningsnummer skickas till dig via e-post när produkter skickas ut.
3.
Om leverans detaljer, se följande tabell.
Område Kostnad (baserat på ordervärde) Behandlingstid Leveranstid
SE Fri frakt på beställningar över 549 kr. Annars 99 kr. 1-2 Arbetsdagar 8-13 Arbetsdagar
Andra länder 1-2 Arbetsdagar 2-12 Arbetsdagar
NOTERA:
  • Leveranstid inkluderar inte den behandlingstid som krävs för att behandla din beställning från det datum då din beställning gjordes.
  • Om du behöver anpassnings- eller monogrammingtjänst, vänligen ange fyra eller fler arbetsdagar under bearbetningstiden.
  • P.O. Lådor och militära adresser (APO, FPO) kan inte levereras.
  • Se till att bekräfta din leveransadress före och efter att din beställning har gjorts, eftersom senare adressbyte kan medföra ytterligare avgifter.
    Förköpsartiklar
    Om din beställning innehåller förköpsvaror, skickas din beställning inte förrän förköpsvarorna finns i lager. Vi beklagar att vi inte stöder delade försändelser just nu.
    Monogramföremål
    Lägg till ytterligare fyra arbetsdagar till din leveranstid när du har begärt en monogramtjänst.
    Tullar och importtullar
    Då och då finns det tillfällen då extra tullar eller importtullar är oundvikliga. Om du får avgifter, tveka inte att kontakta oss på support@lilysilk.zendesk.com.
  • Skicka oss en kopia av tullkvittot via e-post.
  • En återbetalning kommer att behandlas inom 3-5 arbetsdagar efter mottagandet av ditt kvitto.