Kundservice
Fraktinformation

1. Ett bekräftelsemail skickas till dig när beställningen är verifierad. Vi börjar bereda din beställning omedelbart efter att den har verifierats. Du kan också spåra din beställning från Spåra beställning.

2. Ett spårningsnummer skickas till dig via e-post när produkter skickas ut.

3. Om leverans detaljer, se följande tabell.

Område Kostnad (baserat på ordervärde) Behandlingstid Leveranstid
SE Fri frakt på beställningar över 549 kr. Annars 99 kr. 1-2 Arbetsdagar 8-13 Arbetsdagar
Andra länder 1-2 Arbetsdagar 2-12 Arbetsdagar

Alla våra beställningar skickas via TNT, OCS, UPS, DHL, FeDex, USPS och andra operatörer beroende på din plats.

NOTERA:
1) Leveranstid inkluderar inte den behandlingstid som krävs för att behandla din beställning från det datum då din beställning gjordes.
2) Om du behöver anpassnings- eller monogrammingtjänst, vänligen ange fyra eller fler arbetsdagar under bearbetningstiden.
3) P.O. Lådor och militära adresser (APO, FPO) kan inte levereras.
4) Se till att bekräfta din leveransadress före och efter att din beställning har gjorts, eftersom senare adressbyte kan medföra ytterligare avgifter.

Tull- och Importavgifter

Ibland kunde inte ytterligare tull- eller importavgifter undvikas. Men oroa dig inte. Om någon debiteras, vänligen kontakta support@lilysilk.zendesk.com.

1. Skicka oss bilderna på kvittot på tullavgift.
2. Återbetalning kommer att skickas till dig inom 3-5 arbetsdagar när vi har fått ditt kvitto.