Kundservice
Sverige | SEK kr

Begär RMA

Regler för retur och utbyte du bör vara medveten om innan du påbörjar RMA (Return Merchandise Authorization):
① Se till att du redan har fått paketet för att starta returen. Om du behöver avbryta eller ändra beställningen, eller om du har stött på något problem med att ta emot paketet, skicka ett e-postmeddelande till oss på support@lilysilk.zendesk.com.
② Vi har en 30-dagars returperiod för de flesta varor, och returvarorna måste vara otvättade, oanvända och i gott skick. Varje order och vara kan endast returneras eller bytas en gång.
③ Observera att följande artiklar inte kan returneras eller bytas ut: Artiklar som säljs till säljpris; Sidenunderkläder, anpassade eller monogramföremål. Dessa skräddarsydda produkter är unika och personliga, vilket gör dem olämpliga att sälja eller använda av andra kunder.
Om du har några frågor är du välkommen att kontakta oss på support@lilysilk.zendesk.com.

Beställningsinformation