Kundservice
Sverige | SEK kr
Vanliga frågor om COVID-19
Kan jag lägga en beställning på LILYSILK?
Du får gärna lägga beställningar när som helst. Vi arbetar som vanligt.
Kan jag få mitt paket levererat i tid?
På grund av COVID-19 upplever vi rutinmässiga förseningar, vilket kan påverka din leveranstid. Vi arbetar dygnet runt för att få din beställning till dig. Ett spårningsnummer kommer att skickas till dig via e-post när varor har skickats ut. Tack för att du förstår. Vi uppskattar ditt tålamod.
Är paketet jag får tillräckligt säkert?
Alla våra paket desinficeras noggrant flera gånger när de passerar exportporten.
Kan jag returnera eller byta produkterna som vanligt?
Visst, vi erbjuder enkla returer inom 30 dagar, och returtiden kommer att förlängas om dina paket försenats på grund av COVID-19.
Vänligen kontakta vår kundtjänst via detta e-postmeddelande på support@lilysilk.zendesk.com om du har ytterligare frågor.