På LILYSILK vill vi inspirera människor att leva ett bättre liv och en mer hållbar livsstil.
Så vi lanserade officiellt bulkorderprogrammet för att bjuda in dig att gå med oss för att göra silke
tillgängligt för mer. Så oavsett om du vill förbättra din gästfrihet, flygbolagsservice, etc. kommer
LILYSILK att vara ett bra val för dig!
Vårat Löfte
EXKLUSIV PRIS
Spara på konsumentpriserna med det exklusiva priset vi erbjuder dig baserat på din beställning.
FLEXIBELT VAL
Behåll taggen eller inte; att använda lådor eller påsar för paket beror på dig.
GRATIS FRAKT
Njut alltid av fri frakt för din massbeställning.
ANPASSAD BESTÄLLNINGAR
Anpassning för storlek och broderi är tillgängliga.
Hur Bulkar Man En Beställning?
FYLLA I ETT FORMULÄR
CITAT
BETALNING
FRAKT
MOTTAGEN
FYLLA I ETT FORMULÄR
CITAT
BETALNING
FRAKT
MOTTAGEN
Generella Frågor
Vad är minsta kvantitet för en batchorder?
Minst 20. (Men kvantiteter mindre än 20 är förhandlingsbara)
Erbjuder ni grossistkonton eller dropshipping-partnerskap?
Ja. Vi erbjuder grossistpartnerskap nu.
Hur gör jag en beställning?
När du har fått din offert och bestämt att du vill fortsätta skickar vi en faktura till dig. Då kommer vi också att
be om din betalningsinformation. Du kommer att kunna granska din faktura och bekräfta din beställning innan du går
vidare till betalning. När vi har mottagit din betalningsinformation kommer vi att lägga din beställning och skicka
paketets spårningsnummer när din beställning har skickats.
Erbjuder du prover?
Vi skickar inga prover i nuläget. Om du vill prova en produkt innan du beställer, vänligen gör en beställning direkt via vår hemsida.
Erbjuder du broderi/anpassningstjänster på dina produkter?
För närvarande erbjuder vi broderi och storleksanpassning för en del av produkterna. Observera att en extra avgift krävs för broderi eller anpassad service.
Kan jag massbeställa varor som är slut i lager?
Om en specifik färgskala/storlek på en produkt som du vill massbeställa är slut i lager eller endast tillgänglig för förbeställning,
kommer vi att överväga det efter att ha mottagit din produktlista och låter dig veta.
Kan jag returnera hela eller delar av min massbeställning?
Nej. Bulkbeställningar stöder inte returpolicyn för närvarande.
Betalning
Erbjuder ni rabatter för bulkorder?
Vi erbjuder rabatter på massbeställningar, men det beror på vilka produkter och kvantiteter du behöver. När vi skaffar din
beställningsinformation kommer vi att fastställa vilken rabatt vi kan erbjuda och meddela dig.
Vilka betalningssätt accepterar du på massbeställningar?
Vi accepterar betalning med kreditkort och Paypal.
Frakt
Hur lång tid tar det att ta emot massbeställningen?
Normalt behöver vi 1-2 arbetsdagar för att behandla beställningar, och leveranstiden till Sverige är 8-13 arbetsdagar.
Observera att handläggnings- och leveranstiden kan vara längre för en stor beställning.
Kan jag använda mitt eget FedEx/UPS-konto för massbeställningar?
Nej. Leverans via tredjepartskonton är inte acceptabelt.